ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

  • Monday 09:00 - 23:00
  • Tuesday 09:00 - 23:00
  • Wednesday 09:00 - 23:00
  • Thursday 09:00 - 23:00
  • Friday 09:00 - 23:00
  • Saturday 09:00 - 23:00
  • Sunday -

Πως μπορώ να γίνω καλύτερος;

1. Εξοπλιστείτε. Αγοράστε παπούτσια Άρσης Βαρών, ένα σχοινάκι, περικάρπια, και ρούχα ειδικά για CrossFit.

2. Προσπαθήστε να σηκώνετε συχνά μεγάλα φορτία. Πιέστε τα όρια σας.

3. Αν δεν χάσετε επαναλήψεις δε δουλεύετε αρκετά σκληρά.

4. Δουλέψτε στο Mobility αρκετά. Πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση.

5.Πάρτε την προπόνηση σας στα σοβαρά. Πάντα δουλεύουμε για να γινόμαστε καλύτεροι.

6. Μην υπέρ-προπονείστε. Να δίνετε την δυνατότητα στον οργανισμό σας να ξεκουράζεται.

7.Προπονηθείτε με άλλους. Είναι απλά καλύτερα.

8.Πηγαίνετε πάντα στο γυμναστήριο σας. Αν δεν έχετε διάθεση κάντε το εξής: α) Περπατήστε μέχρι το αυτοκίνητο/μηχανάκι σας και οδηγήστε μέχρι το Box. β)τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους.

9. Δεν είναι απαραίτητο να τρώτε πριν την προπόνηση .Όταν ενεργοποιείται τον μεταβολισμό σας πάνω στην προπόνηση χωρίς να έχετε φάει, τότε θα κάνετε πιο συχνά PR και θα αισθάνεστε υπέροχα σε γενικές γραμμές.

10. Μην πετάτε την μπάρα σας και οποιοδήποτε άλλο εξοπλισμό κατά την διάρκεια της προπόνησης.

11. Κάντε πολύ καλό ζέσταμα. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να έχετε καλύτερα αποτελέσματα αλλά και να αποφύγετε τραυματισμούς.

12.Παρακινήστε και ενθαρρύνετε τους συναθλητές σας. Αν δεν δώσεις, δε θα πάρεις.

13.Κάντε συχνά προπόνηση σε Hand Stand.

14. Για τις Κυρίες: Έχετε πρόβλημα με τις έλξεις; Προσπαθήστε συνέχεια ακόμη και αν αποτυγχάνετε. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να βελτιωθείτε.

15.Επιλέξτε εσείς τις ημέρες που θα προπονηθείτε.

16.Δουλέψτε πάνω στις αδυναμίες σας και προσπαθήστε να τις εκμηδενίσετε.

17.Μιλήστε με τον προπονητή σας πριν και μετά την προπόνηση. Με χαρά θα απαντήσει σε ερωτήσεις σας σχετικά με διατροφή, αθλητικό τρόπο ζωής. Θα μάθετε πολλά.

18.Ρωτήστε άλλους CrossFitters για tips and tricks. Οι παλαιότεροι και σε υψηλότερο επίπεδο από εσάς θα σας βοηθήσουν αρκετά.

19. Αγοράστε ένα σχοινάκι στα μέτρα σας. Μην το αφήσετε ποτέ στο γυμναστήριο.

20. Κάντε εξάσκηση στα Double-Unders κάθε μέρα.

21.Κάντε ορισμένες «ξερές» έλξεις κάθε μέρα.

22.Κάντε ορισμένα Push-Ups με ένα χέρι κάθε μέρα.

23.Για 5 λεπτά κάθε μέρα να κάνετε ασκήσεις συγκέντρωσης. Θα βελτιώσει την ζωή σας αλλά και τις επιδόσεις σας στο CrossFit.

24.Εξασκηθείτε στις ολυμπιακές άρσεις με «άδεια» μπάρα κάθε μέρα. Τα οφέλη από αυτό είναι τεράστια.

25. Αν υπάρχει κάποια άσκηση που δεν μπορείτε να εκτελέσετε καλά, τότε κάθε μέρα εκτελέστε 3 σετ των 10 επαναλήψεων από την άσκηση αυτή ως μέρος της προθέρμανσής σας.

26. Τα Squat είναι ο «Βασιλιάς». Προπονηθείτε κάθε εβδομάδα σε μεσαία και σε μεγάλα φορτία. Τα κέρδη για άνδρες και γυναίκες είναι πολλά.

27. Κάντε πρακτική σε όλα τα είδη άλματος.

28.Βεβαιωθείτε ότι έχετε σωστή  Rack Position. Η μπάρα θα πρέπει να υποστηρίζεται πλήρως από τους ώμους σας και όχι από τα χέρια σας.

29.Προπoνηθείτε στη θέση «σανίδα» συχνά, Τα αποτελέσματα έρχονται στη θέση αυτή  30 δευτερόλεπτα αφού τα χέρια σας αρχίζουν να τρέμουν. Χρειάζεστε ψυχική ανθεκτικότητα για τις ασκήσεις αυτές.

30. Μάθετε πώς να κερδίζετε το «bounce» κάθε φορά που επιχειρείτε ένα Squat(Front-Back κτλ)

31.Εκτελέστε Pistols τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

32.Σιγουρευτείτε ότι τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα κάνετε Squat, Deadlift,Press, Bench Press,Snatch,Clean,Jerk.

33.Σχεδιάστε ένα Recovery Plan.Πηγαίνετε για μασάζ, προσλάβετε τα απαραίτητα συμπληρώματα αποκατάστασης κτλ.

34.Ενθαρρύνετε μέλη της οικογένειάς σας να ασχοληθούν με ότι κάνετε. Δείξτε τους τον σωστό τρόπο ζωής.

35.Ενεργοποιήστε τις αρθρώσεις των ώμων σας με απαλές κινήσεις πριν από κάθε workout.

36.Γυρίστε τους καρπούς σας προς τα έξω στο τελείωμα ενός muscle-up.Αυτό θα εξασφαλίσει πλήρη έκταση των αγκώνων και των ώμων σας.

37.Εκτελέστε αρκετές «ξερές» βυθίσεις στους κρίκους.

38.Κάντε μια προπόνηση Strongman μέσα στην εβδομάδα.

39.Εξασκηθείτε με μεγάλα φορτία σε Farmer Carries.

40.Εξασκηθείτε στις ρίψεις αντικειμένων. Χρόνια πριν έριχναν δόρατα και ακόντια.

41.Εκτελέστε περισσότερα από 20 Push-Ups κάθε πρωί που ξυπνάτε.

42.Εκτελέστε 30 Air Squats και 20 Push- Ups μετά από κάθε γεύμα σας.

43.Πηγαίνετε για περπάτημα μετά από κάθε γεύμα σας. Βοηθάει στην πέψη, προλαμβάνει την δημιουργία λίπους και σας κάνει να νιώθετε λιγότερο φουσκωμένοι.

44.Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μπορείτε να βρεθείτε στο γυμναστήριο κάντε ορισμένα Home WOD.

45.Εξασκηθείτε συχνά σε L-SIT και σε Frog Stands.Αυτές οι ασκήσεις γυμναστικής μπορούν να σας βοηθήσουν πραγματικά να γίνετε καλύτεροι.

46. Ακούστε κάθε φορά και προσεκτικά τους προπονητές σας. Αυτοί βλέπουν αυτό που εσείς δε μπορείτε να δείτε και ασφαλώς ξέρουν το CrossFit.

47.Προσέξτε τον τρόπο ζωή σας και την διατροφή σας.

48.Προγραμματίστε τις ημέρες ξεκούρασης σας. Δε μπορείτε να προπονείστε κάθε μέρα. Το CrossFit είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και αν θέλετε να ζήσετε μια μακρά ζωή θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το σώμα μας απαιτεί μια ισορροπία.

49.Μετά το τέλος ενός Μακρόκυκλου(60 ημέρες προπόνησης) ξεκουραστείτε για μια εβδομάδα.

50.Το καλύτερο που έχετε να κάνετε όταν ασχολείστε με το CrossFit είναι να ΑΚΟΥΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ! Καταλάβετε πότε μπορείτε να ξεπεράσετε τα όρια σας και πότε όχι. Μάθετε πότε πρέπει να προπονηθείτε και πότε να ξεκουραστείτε.

 

 

Πηγή: theboxnews.gr


Oct 15, 2013 | Category: | Comments: none